Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 menskopp när man inte blöder?

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

menskopp när man inte blöder? Empty
InläggRubrik: menskopp när man inte blöder?   menskopp när man inte blöder? Emptytis aug 12, 2008 7:28 pm

Ja det är det många som har... för att samla upp flytningar tex vid ägglossning som vi redan fått tips om här av Miina. Man kan samla upp sperman efter samlag så slipper man det i trosorna!

Samma sak gäller här det här är ju sunda vätskor och inte flytning av sjukdom, dessa ska inte samlas upp eftersom de är infektioner!
HAr du en infektion i underlivet som ger flytningar tex äggledar eller livmoder inflamation så ska du inte använda menskoppen till dessa flytningar! De ska ut så då får du leva med en binda eller trosskydd och för din egen och miljöns skull så är tygvarianten inte så tokig som många tyckt tro!

Vi har ju tvättmaskin numera så det är inte jobbigare att tvätta de där bindorna än att tvätta sina trosor!
Till överst på sidan Gå ner
 
menskopp när man inte blöder?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Kan inte kissa med menskopp!
» P-ring och menskopp

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Allmänt om Menskoppar :: Kan jag ha menskopp?-
Hoppa till: