Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Formulär om menskoppar

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Miina
Moderator
Miina


Antal inlägg : 158
Age : 44
Menskopp? : Lunette sedan 06-, DivaCup 03-06.
1:a Koppen? : År 2003
Registration date : 08-07-26

Formulär om menskoppar Empty
InläggRubrik: Formulär om menskoppar   Formulär om menskoppar Emptytis sep 09, 2008 10:19 pm

Jag skulle bli oerhört tacksam om ni som testat Lunette ville fylla i detta formulär.

EDIT: Jag missförstod Lunette. De vill gärna att alla som testat en kopp, oavsett märke, medverkar i frågeformuläret!

Jag ber om ursäkt å Lunettes vägnar att formuläret är på engelska och tackar så mycket på förhand för att ni tar er tid!

http://www.lunette.fi/kys.htm


Senast ändrad av Miina den fre mar 20, 2009 9:06 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
http://www.renasmorjan.com
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Formulär om menskoppar Empty
InläggRubrik: Sv: Formulär om menskoppar   Formulär om menskoppar Emptyfre sep 12, 2008 1:32 pm

Deth är låter som en grundlig undersökning! Det är ju på tiden faktiskt för att få in lite fakta om dem som använder menskopp! Låter gott!!

Se till att svara på den alla som kan! Behöver ni hjälp med att översätta så ordnar vi det!

/Svea
Till överst på sidan Gå ner
 
Formulär om menskoppar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» En film om menskoppar

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Märken & Storlekar :: Här är märkena! :: Lunette (Finland)-
Hoppa till: