Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Dröm eller blivande verklighet...

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
gh64
Nyfiken
Nyfiken



Antal inlägg : 9
Menskopp? : DivaCup
1:a Koppen? : 2008-02
Registration date : 08-06-01

Dröm eller blivande verklighet... Empty
InläggRubrik: Dröm eller blivande verklighet...   Dröm eller blivande verklighet... Emptysön okt 05, 2008 11:54 am

Laughing Haha, jag hade en jättekonstig dröm i natt. Det är så att jag beställde en andra menskopp igår, en Lunette... jag har tidigare en DivaCup, men ville prova en kopp med lite mer motstånd och större diameter.
I natt drömde jag att jag fick hem den nya koppen... men den såg jättekonstig ut... hade liksom ett komplicerat rör- och ventilsystem nertill. Man kunde tömma den utan att man behövde ta ut den!
Det var bara att öppna ventilen och tömma den i toaletten, och sedan stänga systemet igen. Himla bra, tänkte jag. Sedan vaknade jag, och skrattade åt det hela... men tänkte att det kanske skulle kunna gå att göra en sådan kopp, vad vet jag?
lol!
Till överst på sidan Gå ner
Miina
Moderator
Miina


Antal inlägg : 158
Age : 44
Menskopp? : Lunette sedan 06-, DivaCup 03-06.
1:a Koppen? : År 2003
Registration date : 08-07-26

Dröm eller blivande verklighet... Empty
InläggRubrik: Sv: Dröm eller blivande verklighet...   Dröm eller blivande verklighet... Emptymån okt 06, 2008 6:03 pm

Haha, jag ska genast framföra önskemålet. Wink
Till överst på sidan Gå ner
http://www.renasmorjan.com
Caija
Grundaren ;0)
Caija


Antal inlägg : 68
Age : 39
Menskopp? : Lunette
1:a Koppen? : 1998
Registration date : 08-05-23

Dröm eller blivande verklighet... Empty
InläggRubrik: Sv: Dröm eller blivande verklighet...   Dröm eller blivande verklighet... Emptymån okt 13, 2008 12:42 am

*fniss*
Härlig dröm Väldigt glad Ibland så är drömmar så mycket mer intressanta än verkligheten Väldigt glad
Till överst på sidan Gå ner
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Dröm eller blivande verklighet... Empty
InläggRubrik: Sv: Dröm eller blivande verklighet...   Dröm eller blivande verklighet... Emptyfre okt 17, 2008 7:26 pm

Hehe inte så tokig dröm... det har funnits koppar som går att tömma med kran! Jag har sett flera patent från 1800 talet och har hittat många synnerligen märkliga tingestar... huga!
Till överst på sidan Gå ner
miss_tuneful
Novis
Novis
miss_tuneful


Antal inlägg : 26
Menskopp? : PinkCup (LadyCup)
1:a Koppen? : 2008-22-10
Registration date : 08-07-22

Dröm eller blivande verklighet... Empty
InläggRubrik: Sv: Dröm eller blivande verklighet...   Dröm eller blivande verklighet... Emptyfre okt 17, 2008 8:48 pm

låter spännande... löl! för de situationerna man inte har tid att stanna extra länge inne på toan ^^'
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Dröm eller blivande verklighet... Empty
InläggRubrik: Sv: Dröm eller blivande verklighet...   Dröm eller blivande verklighet... Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Dröm eller blivande verklighet...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Menskopp och badhus eller badkar?
» Lady Cup Multi colours vad tycker du om den?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Allmänt om Menskoppar :: Menskopp?? Vad?-
Hoppa till: