Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 när vasken inte är där den borde!!!

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

när vasken inte är där den borde!!! Empty
InläggRubrik: när vasken inte är där den borde!!!   när vasken inte är där den borde!!! Emptytis maj 27, 2008 1:28 am

Jag har använt menskopp i många år och nog varit mer om det mesta.. men i dag fick jag inse mig besegrad igen av vad man kan råka ut för!!! affraid Jo jag var på ett sjukhus och skulle alltså tömma min kopp!!! Det var en handikapp toa men jag tänkte inte mer på det utan tvättade händerna och satte mig på toastolen! Det är då det slår mig!!! Men var är vasken??? med en suck inser jag att jag inte kan nå den!!! den är 2 meter bort!!! där sitter jag med en blodig kopp i ena handen och når inte kranen!!! Shocked okej tänker jag... hur kunde jag missa detta??? det var bara att inse att man är så van att bara göra som man är van vid!!! Så detta fick lösas på annat sätt!!! jag tog lite toapapper och lindade kring koppen drog av en bit till som jag kilade fast mellan mina intima delar så jag med ihopknipna ben ömsom skuttade och lirkade mig fram till vasken för att tvätta min kopp... när jag står där så tänker jag Det är ju tur att ingen ser vad jag håller på med här!!!! iallafall så fick jag ju då min kopp tvättad och lyckades ta mig tillbaka till toastolen med samma graciösa metod och kunde således återinsätta min kopp!!!
När jag berättade det här för min man så sa han.. men varför torkade du inte bara av den och stoppa in den igen för då???? hmmm tänkte jag... ja varför gjorde jag inte det då....???? men så tänkte jag denna tanke.....
Det var min mest blodiga dag så jag insåg att bara torka av den inte skulle räcka utan jag behövde skölja den så den inte skulle fara iväg som
en projektil genom luften och smackat in i väggen och göra så att det
ser ut som ett mord nyligen begåtts i lokalen!!!( den var alltså hyfsat
hal och tänkte säkert inte låta mig vika ihop den utan strid!!!! eller njaeh ett gott försök till efterkonstruktion dock!!!!

Så det enklaste sättet att hantera den här situationen hade jag inte en tanke på!!!! där ser man... Embarassed
Till överst på sidan Gå ner
Nannica
Nyfiken
Nyfiken
Nannica


Antal inlägg : 5
Menskopp? : DivaDup
1:a Koppen? : 2008
Registration date : 08-09-07

när vasken inte är där den borde!!! Empty
InläggRubrik: Sv: när vasken inte är där den borde!!!   när vasken inte är där den borde!!! Emptytis okt 14, 2008 11:00 pm

Ojoj!

Skall åka till en bekant i england om ett par månader... där är toalettstolen ca 2-3 meter från handfatet, han har dessutom heltäckningsmatta på golvet inne i badrummet...

Att lämna toalettstolen för att göra rent koppen och riskera att droppa på golvet känns väl sådär... blir det mens under resan väljer jag nog att flytta fram den med hjälp av preventivmedlet Wink
Till överst på sidan Gå ner
http://nannica.se
Miina
Moderator
Miina


Antal inlägg : 158
Age : 44
Menskopp? : Lunette sedan 06-, DivaCup 03-06.
1:a Koppen? : År 2003
Registration date : 08-07-26

när vasken inte är där den borde!!! Empty
InläggRubrik: Sv: när vasken inte är där den borde!!!   när vasken inte är där den borde!!! Emptytor okt 16, 2008 5:10 pm

Andra alternativet är ju att du ser till att ha med dig servetter eller dylikt att desinficera med istället! Ler
Till överst på sidan Gå ner
http://www.renasmorjan.com
miss_tuneful
Novis
Novis
miss_tuneful


Antal inlägg : 26
Menskopp? : PinkCup (LadyCup)
1:a Koppen? : 2008-22-10
Registration date : 08-07-22

när vasken inte är där den borde!!! Empty
InläggRubrik: Sv: när vasken inte är där den borde!!!   när vasken inte är där den borde!!! Emptysön okt 19, 2008 8:29 pm

det här har jag tänkt på lite... i badrummet på övervåningen hos min pojkvän är handfatet... 3 m bort. p undervåningen når man precis. får se hur det går xD
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





när vasken inte är där den borde!!! Empty
InläggRubrik: Sv: när vasken inte är där den borde!!!   när vasken inte är där den borde!!! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
när vasken inte är där den borde!!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Borde jag klippa antennan?
» menskoppen vecklar inte ut sig

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Om allt möjligt! och lite till då ja... :: Roliga händelser och skräckupplevelser-
Hoppa till: