Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 MeLuna, en lite mindre menskopp.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Emp
Nyfiken
Nyfiken
Emp


Antal inlägg : 11
Menskopp? : MeLuna S
1:a Koppen? : 2009-10-00
Registration date : 09-09-29

MeLuna, en lite mindre menskopp. Empty
InläggRubrik: MeLuna, en lite mindre menskopp.   MeLuna, en lite mindre menskopp. Emptytor okt 01, 2009 11:15 am

Tycker även detta märke ska tas med i detta forum, jag har själv just beställt en från deras hemsida http://meluna.eu/ och väntar spänt på min första menskopp. Av allt jag läst så länge verkar det mest vara en smaksak mellan olika märken så då valde jag MeLuna för att det var det billigaste jag kunde komma över (150~ med frakt från Tyskland) och så verkar den i liten i storlekarna. Eftersom jag bara är 18 och aldrig har fått barn ville jag ha en liten storlek. Plus så finns den i MASSOR med olika färger !! Väldigt glad Även med olika "handtag" på underdelen, både vanliga men också med en ring, en boll och helt utan Ler
Till överst på sidan Gå ner
prinsessan81
Novis
Novis



Antal inlägg : 35
Menskopp? : Jag har en LadyCup L
1:a Koppen? : år 1900
Registration date : 09-04-26

MeLuna, en lite mindre menskopp. Empty
InläggRubrik: Sv: MeLuna, en lite mindre menskopp.   MeLuna, en lite mindre menskopp. Emptyfre okt 02, 2009 2:59 pm

Du får gärna skriva vad du tycker om den när du fått den! Många är nog nyfikna..! Väldigt glad
Till överst på sidan Gå ner
Emp
Nyfiken
Nyfiken
Emp


Antal inlägg : 11
Menskopp? : MeLuna S
1:a Koppen? : 2009-10-00
Registration date : 09-09-29

MeLuna, en lite mindre menskopp. Empty
InläggRubrik: Sv: MeLuna, en lite mindre menskopp.   MeLuna, en lite mindre menskopp. Emptyfre okt 02, 2009 3:03 pm

Det ska jag absolut göra ! Borde komma om en vecka kanske så då uppdaterar jag på en gång alien
Till överst på sidan Gå ner
Artemis
Nyfiken
Nyfiken



Antal inlägg : 2
Menskopp? : Jag har en...
1:a Koppen? : år 1900
Registration date : 12-06-12

MeLuna, en lite mindre menskopp. Empty
InläggRubrik: Sv: MeLuna, en lite mindre menskopp.   MeLuna, en lite mindre menskopp. Emptytis jun 12, 2012 5:43 pm

Jag köpte MeLuna och är jättenöjd med den! Inte för att jag har något att jämföra med men ändå... Ler
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





MeLuna, en lite mindre menskopp. Empty
InläggRubrik: Sv: MeLuna, en lite mindre menskopp.   MeLuna, en lite mindre menskopp. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
MeLuna, en lite mindre menskopp.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ny kopp MeLuna
» Lite om denna!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Märken & Storlekar :: Här är märkena!-
Hoppa till: