Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Dags att byta kopp, men till vilken?

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
tinka
Nyfiken
Nyfiken
tinka


Antal inlägg : 1
Age : 56
Menskopp? : Jag har en diva men vill byta till nåt annat. Frågan är bara vad?
1:a Koppen? : år 2002 el 2003 skulle jag tro innan dess både menssvampar och flergångsbindor. Men menskoppen är överlägsen!
Registration date : 09-12-29

Dags att byta kopp, men till vilken? Empty
InläggRubrik: Dags att byta kopp, men till vilken?   Dags att byta kopp, men till vilken? Emptytis dec 29, 2009 10:47 pm

Har haft en Divacup i många många år nu och varit väldigt nöjd med det. Men på sista tiden tycker jag den har blivit så svår att rengöra. Hålen sätter igen hela tiden och jag måste storstäda den varje gång för att kunna sätta in den igen. Så plötsligt har det blivit väldigt krångligt istället för enkelt.
Kanske beror det på att jag numera använder kopparspiral som har förändrat menstruationen något? Vad vet jag?
Hursomhelst. Har varit helt nöjd med storleken. Gillar att den vecklar ut sig lätt, men gillar inte att hålen är så små, inte heller att den har text på insidan. Det blir bara meckigt att städa.
Nån som har nåt bra tips?

Tillägg: Över 40 som synes härintill, har fött barn och har inte särskilt riklig mens.
Till överst på sidan Gå ner
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Dags att byta kopp, men till vilken? Empty
InläggRubrik: Sv: Dags att byta kopp, men till vilken?   Dags att byta kopp, men till vilken? Emptymån jan 04, 2010 1:22 pm

Hej!

Då står du inför många val... Gå efter känsla... idag går man mer efter hur mycket man blöder när man väljer kopp så blöder du lite så kan du kika på de mindre kopparna eller hålla dig till ungefär samma storlek som Lunette och Femmcup om du vill prova nåt annat... du är ju van vid denna storlek så jag skulle nog rekommendera en normal storlek.
Till överst på sidan Gå ner
 
Dags att byta kopp, men till vilken?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» byta koppsort?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Allmänt om Menskoppar :: Menskopp?? Vad?-
Hoppa till: