Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Hur sätter man in den?

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Pingvinen
Nyfiken
Nyfiken



Antal inlägg : 2
Menskopp? : Jag har en...
1:a Koppen? : år 1900
Registration date : 11-03-10

Hur sätter man in den? Empty
InläggRubrik: Hur sätter man in den?   Hur sätter man in den? Emptytor mar 10, 2011 2:29 pm

Hej
Jag har köpt en kopp och har nu fått mens och försöker få det att fungera. Men hur sjutton får man in den? Hur mycket jag än viker så känns den monstruöst stor och jag förstår inte hur jag ska få in den i det minimala hålet. Kan någon ge mig tips på en jätteliten vikning?

Hur ska jag sitta för att få in den? Prövade att få hjälp av en spegel, gick inte så bra. Men om jag sitter på toaletten ser jag inte riktigt vad jag gör. Ska man vara avslappnad eller "krysta"? Ska man använda typ vaselin för att få in den? Jag tycker också att det känns obehagligt att "trycka" upp något där. Kan ju tillägga att jag aldrig ens försökt stoppa upp någonting där tidigare, varken tampong eller fingrar eller så. Är 20 år gammal.

Vore tacksam för hjälp eftersom menskopp verkar vara en sån smart lösning.
Till överst på sidan Gå ner
 
Hur sätter man in den?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Rent Praktiskt! Hur gör man? :: Att sätta in en menskopp!-
Hoppa till: