Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 En vision!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

En vision! Empty
InläggRubrik: En vision!   En vision! Emptytor jan 19, 2012 10:23 pm

När jag startade den här portalen så hade jag stora planer. Det skulle bli en portal där man samlade erfarenheter och skulle sprida budskapet om det bästa man kunde ha som mensskydd. Jämförelser av olika koppar, samtal och frågor med tillverkare och hur framtiden skulle se ut. Hur ser det ut för menskopparna?

Tillverkarna har blivit fler. När jag började fanns det bara 2 (vad jag vet) Det finns mer att välja mellan, så den här portalen skulle verkligen ha behövts.

Jag fick en hel del kritik när jag startade det här forumet. Det skulle bli en kanal för missförstånd och falsk information. Att det kunde skada "menskopps rörelsen"

No menskoppen kan fastna är nog en av den mest populära myten. Hur många horribla historier har man hört om det?,

Jag höll inte med.
Här tänkte jag på ett annat sätt. Om inte dessa påståenden och andra rykten får visas upp så fortsätter de att leva sitt eget liv. Här kunde dessa fellaktigheter få svar på tal bom

Information, information och åter information är det enda som kan sprida budskapet om det bästa intimskyddet som finns.

Det krävs ett stenhårt engagemang för sin sak för att kunna driva det här på ett sådant sätt så vi kan säkerställa den rätta informationen. Tyvärr så fick jag inte det stöd och hjälp som krävs. Tanken var god-

Kanske min fundering kring en kunskapsbank och en mötesplats där man kan få svar av erfarna användare, där erfarenheter kan inhämtas.

Min erfarenhet säger att de som börjar med menskopp, om de inte fått kläm på det ganska snabbt så slutar de att försöka. Så med rätt hjälp och någonstans där man kan ställa frågor är en bidragande faktor till att fortsätta använda menskopp.
Man behöver hjälp i början för att komma igång på ett bra sätt. Att få svar p frågor är en viktig sak tycker jag.

Idea En "koppkompis" hade nog inte varit en dum idé, att man när man köper en kopp får adressen till en erfaren användare?

Det var ytterligare mål med det här forumet. Om sanningen ska fram... Man pratar inte gärna om det med vem som helst. Här kan man

Så ja... Vad som komma skall har jag inte en aning om men för min del så kommer jag att lämna skeppet och ta mig vidare i livet med mina menskoppar och fortsätta mitt korståg Twisted Evil och predika när jag får möjlighet

Tack för er medverkan och här finns massor med erfarenheter samlade. Så en del av min vision blev verklighet? Laughing

Har du frågor eller vill ha hjälp med något så går det bra att nå mig på adressen braintalker@hotmail.com cheers

Svea flower
Till överst på sidan Gå ner
 
En vision!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Menskopp Nu Nyheter!-
Hoppa till: