Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Vad tycker du om denna?

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Vad tycker du om denna? Empty
InläggRubrik: Vad tycker du om denna?   Vad tycker du om denna? Emptyfre maj 23, 2008 1:07 pm

Vad tycker du om denna? News_224_middleDiva Cup är den Canadensiska koppen!!!
Till överst på sidan Gå ner
Nannica
Nyfiken
Nyfiken
Nannica


Antal inlägg : 5
Menskopp? : DivaDup
1:a Koppen? : 2008
Registration date : 08-09-07

Vad tycker du om denna? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tycker du om denna?   Vad tycker du om denna? Emptytis okt 14, 2008 9:04 pm

Jag köpte denna för butiken där jag köpte den hade en "prövotid" på denna kopp och skulle den inte passa skulle jag då kunna byta och eftersom det är första koppen tyckte jag att det kändes tryggt.

Har haft den i ett dygn än så länge och är riktigt nöjd. Hade förväntat mig att den skulle vara hårdare då jag läst lite om den innan men den är väldigt mjuk och trevlig.

Funderar dock på att klippa av den lilla "tappen" eftersom jag känner av den när jag går... men får öva lite mer på att sätta in och ta ur den först Ler
Till överst på sidan Gå ner
http://nannica.se
Nizhoni
Novis
Novis



Antal inlägg : 29
Age : 45
Menskopp? : Jag har en Keeper I love you och en Moon Cup (US)
1:a Koppen? : 2005
Registration date : 08-10-14

Vad tycker du om denna? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tycker du om denna?   Vad tycker du om denna? Emptytor okt 16, 2008 8:14 am

DivaCup var den första koppen jag prövade, men den var alldeles för lång för mig samt att jag inte verkar tåla greppränderna då de skaver något förskräckligt. Men det är inte lätt att få tag i en kopp som är helt slät på utsidan och då fanns bara The Keeper så det blev en sådan som fick ersätta min DivaCup.

Fast jag måste säga att DivaCup har verkligen lyckats med designa en kopp som ser tilltalande ut, likaså förpackningen, för det är många som väljer DivaCup som sin första kopp. Prövotiden gör ju sitt också så att folk vågar testa. Ler
Till överst på sidan Gå ner
Miina
Moderator
Miina


Antal inlägg : 158
Age : 44
Menskopp? : Lunette sedan 06-, DivaCup 03-06.
1:a Koppen? : År 2003
Registration date : 08-07-26

Vad tycker du om denna? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tycker du om denna?   Vad tycker du om denna? Emptytor okt 16, 2008 5:06 pm

Min första kopp var en DivaCup och visst tyckte jag den var okej, men antennen kändes lite väl mycket för min smak. Tyckte även att kanten från kopp till övredel (svårt att förklara) var väl kraftig.

Idag har jag testat den någon enstaka gång, men nja...helt nöjd är jag inte, men det är mest bekvämlighetssak. Annars tycker jag det är en bra kopp!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.renasmorjan.com
Sponsored content





Vad tycker du om denna? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tycker du om denna?   Vad tycker du om denna? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Vad tycker du om denna?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Vad tycker du om Keepern?
» Vad tycker du om Lunetten???
» Lady Cup Multi colours vad tycker du om den?
» Lite om denna!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Märken & Storlekar :: Här är märkena! :: The Diva Cup (Canada)-
Hoppa till: