Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Många av oss går omkring och tror att vi är korkade!!!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Många av oss går omkring och tror att vi är korkade!!! Empty
InläggRubrik: Många av oss går omkring och tror att vi är korkade!!!   Många av oss går omkring och tror att vi är korkade!!! Emptytor jun 12, 2008 1:07 pm

Till överst på sidan Gå ner
Rexy
Moderator



Antal inlägg : 31
Age : 48
Menskopp? : Jag har
1:a Koppen? : 1900
Registration date : 08-05-29

Många av oss går omkring och tror att vi är korkade!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Många av oss går omkring och tror att vi är korkade!!!   Många av oss går omkring och tror att vi är korkade!!! Emptysön jun 22, 2008 10:45 am

första gongen jag tog testet hamnade jag på 130nånting. Nästa gong 90... affraid jag har en mistanke att det hängde med en urusel dag med fibro. GOngen efter der 119 eller 120 nånting.. heh det kommer nog bli olika alla dagar Väldigt glad
Till överst på sidan Gå ner
LottaLuvin
Novis
Novis
LottaLuvin


Antal inlägg : 33
Age : 54
Menskopp? : Jag har en Pink Cup
1:a Koppen? : januari 2009
Registration date : 09-01-24

Många av oss går omkring och tror att vi är korkade!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Många av oss går omkring och tror att vi är korkade!!!   Många av oss går omkring och tror att vi är korkade!!! Emptysön jan 25, 2009 5:24 pm

Såna där tester är bra för mig när jag går omkring och tycker att jag är värdelös och dålig och hopplös och korkad och dum och inte kan nåt och inte fattar nåt och inte duger nåt till. För de visar på motsatsen. Att jag visst inte är korkad. Att jag visst fattar. Så tack för länken till en bra akut-terapi för min självkänsla. *ler*

Lev mjukt
/Lotta
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Många av oss går omkring och tror att vi är korkade!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Många av oss går omkring och tror att vi är korkade!!!   Många av oss går omkring och tror att vi är korkade!!! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Många av oss går omkring och tror att vi är korkade!!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Om allt möjligt! och lite till då ja... :: Allmänt Forum-
Hoppa till: