Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 10 år med Keepern

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Caija
Grundaren ;0)
Caija


Antal inlägg : 68
Age : 39
Menskopp? : Lunette
1:a Koppen? : 1998
Registration date : 08-05-23

10 år med Keepern Empty
InläggRubrik: 10 år med Keepern   10 år med Keepern Emptyfre jul 18, 2008 1:38 pm

Då är det väl på sin plats med en utvärdering. Ler

Jag fick min första menskopp när jag var en 12-13 år, och detta var Keepern. Nu tio år senare så har jag fortfarande kvar min trotjänare... Och i vilket skick är den då?

Den är i förvånansvärt bra skick! Ok, den är litet dammig men förutom det då?

Den är hel, men själva gummit i antennen börjar bli litet gammalt och "utslitet" det har börjat bli små små ytsprickor som syns när man drar hårt i antennen. Och det är inte så konstigt i och med att gummit i den här koppen är 100% naturgummi så åldras det och i och med att antennen är i tunnare gummi än resten av koppen så torkas denna del ut fortare än resten... Resterande kopp är inte det minsta torr eller har någon som helst sprickbildning i sig.

Jag upplever att koppen är litet mjukare nu än vad den var när den vart helt ny, men det kan vara inbillning, den viks fortfarande ihop jättelätt.

Så den får ett klart godkänt om inte ett VG för hållbarheten, hade antennen vart helt ok nu efter 10 år så hade den fått ett MVG ^^

cheers
Till överst på sidan Gå ner
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

10 år med Keepern Empty
InläggRubrik: Sv: 10 år med Keepern   10 år med Keepern Emptyons dec 24, 2008 5:57 pm

Det var välan Keepern som gällde på den tiden! Fanns inte så mycket att välja på! detta är det moderna "Orginalet"
Till överst på sidan Gå ner
 
10 år med Keepern
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Vad tycker du om Keepern?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Märken & Storlekar :: Här är märkena! :: The Keeper (USA)-
Hoppa till: