Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 vad kan man ha en menskopp till???

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

vad kan man ha en menskopp till??? Empty
InläggRubrik: vad kan man ha en menskopp till???   vad kan man ha en menskopp till??? Emptyons aug 06, 2008 9:55 pm

Min 5 årige son kom gåendes med en menskopp i munnen!!!! ( hmm en oanvänd som används i utbildning) Jag undrade vad han gjorde.... han stannar upp och ser frågande på mig...
bom

Det ser du väl mamma! det är en kontakt ju!!! och så kan man docka med moderskeppen med struten!

(han hade alltså antennen i munnen och koppen dinglande) Rolling Eyes
Till överst på sidan Gå ner
Caija
Grundaren ;0)
Caija


Antal inlägg : 68
Age : 39
Menskopp? : Lunette
1:a Koppen? : 1998
Registration date : 08-05-23

vad kan man ha en menskopp till??? Empty
InläggRubrik: Sv: vad kan man ha en menskopp till???   vad kan man ha en menskopp till??? Emptytor aug 07, 2008 10:00 am

*ASG*

Kan riktigt se det framför mig! Barn är för härliga!
Till överst på sidan Gå ner
Miina
Moderator
Miina


Antal inlägg : 158
Age : 44
Menskopp? : Lunette sedan 06-, DivaCup 03-06.
1:a Koppen? : År 2003
Registration date : 08-07-26

vad kan man ha en menskopp till??? Empty
InläggRubrik: Sv: vad kan man ha en menskopp till???   vad kan man ha en menskopp till??? Emptytor aug 07, 2008 10:41 am

Haha! *skrattar högt* Jag har TOTALT misslyckats i mina svar till mina döttrar hör jag! Jag har ju berättar för dem att det är en menskopp som man använder när man blir stor och får mens för att samla upp blodet som kommer ut ur slidan. Väldigt glad

Aj aj, jag får nog tänka om nu.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.renasmorjan.com
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

vad kan man ha en menskopp till??? Empty
InläggRubrik: Sv: vad kan man ha en menskopp till???   vad kan man ha en menskopp till??? Emptysön aug 10, 2008 8:55 pm

jepp!!! En menskopp kan tydligen vara både det ena och det andra... hehe har hört att den används som kork på en viss typ av flaska!!! och att man kan ha den som snapsglas och då blir den ju spritad samtidigt!!! Det är är ju inte så orginellt men att den kan anvädas för att docka med moderskepp är ju ett område som nog borde utforskas lite mer!!! Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





vad kan man ha en menskopp till??? Empty
InläggRubrik: Sv: vad kan man ha en menskopp till???   vad kan man ha en menskopp till??? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
vad kan man ha en menskopp till???
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Alternativa mensskydd till Apoteket?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Om allt möjligt! och lite till då ja... :: Roliga händelser och skräckupplevelser-
Hoppa till: