Svea Grafik/Layout Nisse
Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20
| Rubrik: Änding av kontoaktivering fre feb 13, 2009 2:29 pm | |
| Eftersom vi haft lite problem med konton som inte blivit aktiverade snabbt så provar vi nu med varianten att den nye medlemmen själv får aktivera sitt konto! Detta sparar en hel del adminstrativt arbete och medlemmen får själv ansvaret för att aktivera sitt konto och slipper vänta på att vi ska få tummarna loss och klicka på en knapp! Mycket irriterande när man vill läsa och skriva NUUUU och inte om en vecka eller två kanske! Hoppas att ni som drabbats av detta har överseende med att vi inte är fullkomligt fullkomliga trots att vi använder menskopp! Helt ofattbart faktiskt men vi vet att det förekommer! Nya medlemmar välkomna! | |
|
Svea Grafik/Layout Nisse
Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20
| Rubrik: Sv: Änding av kontoaktivering lör jul 11, 2009 12:00 pm | |
| Nu kommer vi att gå över till helautomatisk registrering av medlemmar. Detta för att det ska vara så enkelt som möjligt att bli medlem här!
Så nu kan det dyka upp bots som registrerar sig. Rapportera om ni ser något sådant, så vi kan ta bort dem!
Ha en skön sommar
Svea och Caija med moderatorer | |
|