Den senaste tiden har vi kunnat läsa och höra om menskoppar i både tv och i radio och vi har kunnat läsa om menskoppar i flera tidningar! Det är nu det börjar! Allt fler och fler kommer att veta vad en menskopp är och allt fler kommer att förstå att det är en bra grej!!!
jag läser dagligen helt galna saker som skrivs om menskoppar av personer som inte har någon aning om vad det är eller ens har sett en sådan än mindre provat... Jag känner mig som en upplyst religös som försöker omvända världen men likt Jesus inte blir trodd... Okej okej det var väl att ta i men jag menar hopplösheten man slåss emot när en person bara säger.. Nä örk vad äckligt eller nä fy hur kan du ta i blodet??
Så det är på tiden att det börjar skrivas om menskoppar på allvar för vi har snart inga resurser att hålla på att slita och slänga...
Så jag hoppas verkligen att ni ser till att sprida budskapet om ett bättre sätt att ha mens på.. läste någonstans någon som sa något bra... Hon sa något i stil med... Jag ser fram emot att ha nästan gratis mens i många år framöver!
Vad ska man då säga till någon som säger örk och fy??? tips???
ha en skön resten av veckan allihop och en skön helg!
Svea