Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Använda menskopp vid småblödning..

Gå ner 
FörfattareMeddelande
milla
Nyfiken
Nyfiken



Antal inlägg : 1
Age : 40
Menskopp? : Jag har en Femmecup.
1:a Koppen? : Fick hem den 30/9
Registration date : 09-09-30

Använda menskopp vid småblödning.. Empty
InläggRubrik: Använda menskopp vid småblödning..   Använda menskopp vid småblödning.. Emptyons sep 30, 2009 2:12 pm

Hej.

Jag är helt ny här på forumet och fick igår hem min första menskopp, en femmecup... Har prövat att sätta in och ta ut den och det har funkat alldeles utmärkt.. Använda menskopp vid småblödning.. Icon_biggrin den fäller upp sig som den ska och jättelätt att få vaccumet att släppa..trodde inte det skulle vara såå smidigt... Har klippt av antennen till hälften och resten kommer nog också att ryka.... Använda menskopp vid småblödning.. Icon_biggrin

Är dock en sak som jag är osäker över.. Precis innan min mens kommit igång och på slutet så är det mer som brun-röda flytningar.... men jag måste använda skydd. Är detta för lite för att kunna använda menskoppen eller kan jag ha den inne under dessa dagar iaf??

Hoppas att nån van användare kan hjälpa mig... Använda menskopp vid småblödning.. Icon_biggrin

// milla
Till överst på sidan Gå ner
 
Använda menskopp vid småblödning..
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» vad kan man ha en menskopp till???

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Rent Praktiskt! Hur gör man? :: Att sätta in en menskopp!-
Hoppa till: