Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Svullen. Mjukare menskopp?

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Stina8
Nyfiken
Nyfiken



Antal inlägg : 1
Menskopp? : Jag har en...
1:a Koppen? : år 1900
Registration date : 14-06-22

Svullen. Mjukare menskopp? Empty
InläggRubrik: Svullen. Mjukare menskopp?   Svullen. Mjukare menskopp? Emptysön jun 22, 2014 8:59 am

Har provat menskopp under en tid nu. Tycker det är helt fantastiskt trots att jag inte får det att fungera. Köpte en mooncup den större storleken eftersom jag är över 30 och har fött barn. Men bytte till den mindre då jag kände obehag av den och inte fick den att sitta bra. Det blev lite bättre med den mindre och den satt bättre på plats men jag känner fortfarande av den och jag blir svullen. När jag duschade efter att ha fött min son minns jag att underlivet var som en fotboll. Det sväller upp på ungefär samma sätt nu (fast mer som en tennisboll). Tänker prova en mjukare sort som formar sig efter kroppen. Har läst någonstans att mooncup är ett märke som är hårdare. Vilka märken är mjuka? Tråkigt att behöva köpa ännu en kopp men jag vill verkligen få det att fungera! Blev såld på den direkt för att det är praktiskt och fräscht!
Någon som har liknande erfarenhet?
Till överst på sidan Gå ner
 
Svullen. Mjukare menskopp?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Informationsmaterial om menskopp?
» vad kan man ha en menskopp till???
» Illaluktande menskopp

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Allmänt om Menskoppar :: Menskopp?? Vad?-
Hoppa till: