Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Problem med kategorin Vad är en menskopp

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Miina
Moderator
Miina


Antal inlägg : 158
Age : 44
Menskopp? : Lunette sedan 06-, DivaCup 03-06.
1:a Koppen? : År 2003
Registration date : 08-07-26

Problem med kategorin Vad är en menskopp Empty
InläggRubrik: Problem med kategorin Vad är en menskopp   Problem med kategorin Vad är en menskopp Emptytis aug 05, 2008 10:35 pm

I Vad är en menskopp kategorin kan jag inte längre skriva svar. Kan något ha ändrats i misstag måntro? Eller har jag blivit bannad? Cool
Till överst på sidan Gå ner
http://www.renasmorjan.com
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Problem med kategorin Vad är en menskopp Empty
InläggRubrik: Sv: Problem med kategorin Vad är en menskopp   Problem med kategorin Vad är en menskopp Emptyons aug 06, 2008 6:43 pm

Nejdå!! Här bannas man inte!!! oavsett!!! ;0)

Vi jobbar på problemet... Denna kategori har blivit förväxlad.. vad är en menskopp ska vara Nyheter som ju syns på framsidan i portalen!!! Just nu vet vi inte vad som hänt!!!! Nyheter är det bara Administratörer som kan skriva i!!!

Det är strukturen som ändrats när den nya versionen av programvaran till forumet installerades automatiskt!!! Jag såg det redan häromdagen! Och nu vet jag vad som ska ändras och det är lite flyttande av inlägg och så men det ska inte påverka driften av sidan!!!

Så jag hoppas på att få lite ordning på det här inom snar framtid! Jag hoppas på ikväll ;0)
Till överst på sidan Gå ner
Miina
Moderator
Miina


Antal inlägg : 158
Age : 44
Menskopp? : Lunette sedan 06-, DivaCup 03-06.
1:a Koppen? : År 2003
Registration date : 08-07-26

Problem med kategorin Vad är en menskopp Empty
InläggRubrik: Sv: Problem med kategorin Vad är en menskopp   Problem med kategorin Vad är en menskopp Emptytor aug 07, 2008 10:03 am

Ah, det var SÅ det låg till! DÅ förstår jag! Ler
Till överst på sidan Gå ner
http://www.renasmorjan.com
Sponsored content





Problem med kategorin Vad är en menskopp Empty
InläggRubrik: Sv: Problem med kategorin Vad är en menskopp   Problem med kategorin Vad är en menskopp Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Problem med kategorin Vad är en menskopp
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» problem med att at ut menskopp
» Informationsmaterial om menskopp?
» P-ring och menskopp
» Spiral och menskopp

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Allmänt om Menskoppar :: Menskopp?? Vad?-
Hoppa till: