Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 femme Cupen med avklippt antenn

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

femme Cupen med avklippt antenn Empty
InläggRubrik: femme Cupen med avklippt antenn   femme Cupen med avklippt antenn Emptysön aug 10, 2008 12:59 am

femme cupen är ju väldigt slät så jag var lite bekymrad över hur den skulle vara att få ut eftersom jag ju kapar mina antenner helt! Så jag klippte av antennen och satte in koppen och tänkte jaja det är den tiden den sorgen!!!

Till min stora glädje visade det sig vara som att ta tag i en liten kula och hur enkelt som helst dra ut den utan några som helst problem!!! så det som alltså blir kvar blir som en liten boll som fungerar som ett utmärkt handtag!!!

Koppen är väldigt mjuk nertill medan den övre kanten kan kännas lite fast och jag kände det som om det drog lite i blygdläppar och så när man skulle sätta in och ta ut att man känner kanterna väldigt tydligt och att man kan uppleva det som lite guppigt... nu är jag ju van vid Lunetten som är lite fastare men inte har den utlärkande kanten upptill!!! Jag tror dock att jag snart vänjer mig och inte tänker på det alls...

koppen vecklade ut sig förvånasvärt snabbt och snällt trots koppens mjukhet.

jag är nöjd med den den har klarat testet!!! It stays in the collection!!!!
Till överst på sidan Gå ner
 
femme Cupen med avklippt antenn
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Morsdag! Femme menskopp! 20% rabatt

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Märken & Storlekar :: Här är märkena! :: Femme Cup (UK)-
Hoppa till: