Svea Grafik/Layout Nisse
Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20
| Rubrik: Du vet väl om att det går att chatta!!!??? tis maj 27, 2008 12:17 am | |
| LÄngst ner på sidan hittar du en ruta där kommer det att gå bra att chatta!!! Kul va!?
Är det någon som vill att vi ha någon fast chat tid i veckan som alla vet om??? | |
|
jenny loftrup Nyfiken
Antal inlägg : 1 Menskopp? : Jag har 1:a Koppen? : 1900 Registration date : 08-07-15
| Rubrik: Sv: Du vet väl om att det går att chatta!!!??? tis jul 15, 2008 2:07 pm | |
| Jag håller på med ett inslag om menskoppar för radio Kristianstads räkning finns det någon/några användare i östra Skåne som jag kan få kontakt med? | |
|
Svea Grafik/Layout Nisse
Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20
| Rubrik: Sv: Du vet väl om att det går att chatta!!!??? ons jul 16, 2008 9:42 pm | |
| Välkommen hit! och vad jag hört så gick det bra! | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Du vet väl om att det går att chatta!!!??? | |
| |
|