Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Min sambo visste

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Nannica
Nyfiken
Nyfiken
Nannica


Antal inlägg : 5
Menskopp? : DivaDup
1:a Koppen? : 2008
Registration date : 08-09-07

Min sambo visste Empty
InläggRubrik: Min sambo visste   Min sambo visste Emptysön sep 07, 2008 2:10 pm

Jag har inget annat än problem när mensen kommer. Jag tål inte vanliga bindor samtidigt som jag blöder för lite för att kunna ha mini-tamponger (att bli uttorkad där nere är INTE trevligt). Jag har då tänkt med att jaja, jag får leva med att använda något som ger mig allergiska reaktioner.

Men, så hittade jag det här med menskopp. Visst var jag lite skeptisk när jag först läste om det. Jag tog upp det med min sambo och han sa direkt att han läst mycket gott om denna lilla kopp och att en av hans tjejkompisar talat mycket väl om den. Han sa att jag absolut skulle testa!

Lite kul att min sambo visste mer om detta än vad jag gjorde. Skall beställa en så att jag har den lagom till nästa mens! Väldigt glad
Till överst på sidan Gå ner
http://nannica.se
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Min sambo visste Empty
InläggRubrik: Sv: Min sambo visste   Min sambo visste Emptyfre sep 12, 2008 1:37 pm

Hehe det här låter ju väldigt roligt! en klok sambo du har och som är rädd om dig!

En menskopp är ett självklart val för någon som du! eftersom du blöder lite så är menskoppen snäll mot ditt inre och suger inte väggarna torra så att insidan rivs upp varje gång man tar ut en tampong! (Rivna slemhinnor har inte sitt naturliga skydd och kan vara mottaglig för infektioner! Inte så kul!)

Så lycka till och har du frågor så finns vi här och hjälper dig! Det är viktigt att man i början får svar på sina frågor för man har ju en del trots allt!

Vi står redo! ;0)

Menskopp för smarta kvinnor och omtänksamma män!
Till överst på sidan Gå ner
Nannica
Nyfiken
Nyfiken
Nannica


Antal inlägg : 5
Menskopp? : DivaDup
1:a Koppen? : 2008
Registration date : 08-09-07

Min sambo visste Empty
InläggRubrik: Sv: Min sambo visste   Min sambo visste Emptytis okt 14, 2008 8:55 pm

Fick hem min kopp igår precis lagom till mensen.

Läst en del på nätet om hur det funkar, hur man skall ta in och ut den och läst mycket om hur mycket problem folk har med att få in den, och sedan att få ut den verkade vara ännu värre, det här med vakum och grejer verkade vara riktigt jobbigt.

Men jag fick in den, den vecklade snabbt ut sig och sedan gjorde jag "snurr-testet" som det stod i lilla manualen som jag fick med och det gick ju hur fint som helst!

Att ta ut den var absolut inget problem heller, den hade inte glidit upp, och något vakum var det inte (men det kanske det skall vara? well, så länge den inte läcker och sitter still så Wink ).

Och sambon? Ja... än så länge är han nöjd (det är lättare för honom att vara på bra humör om jag också är det).
Till överst på sidan Gå ner
http://nannica.se
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Min sambo visste Empty
InläggRubrik: Sv: Min sambo visste   Min sambo visste Emptyfre okt 17, 2008 7:31 pm

kalas!!! cheers
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Min sambo visste Empty
InläggRubrik: Sv: Min sambo visste   Min sambo visste Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Min sambo visste
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Allmänt om Menskoppar :: Killar och Menskopp!-
Hoppa till: