Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Informationsmaterial om menskopp?

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Nanna Nyfiken
Novis
Novis



Antal inlägg : 30
Menskopp? : Jag har en...Lunette storlek 2, förr Lady Cup Large
1:a Koppen? : år 2008
Registration date : 08-08-13

Informationsmaterial om menskopp? Empty
InläggRubrik: Informationsmaterial om menskopp?   Informationsmaterial om menskopp? Emptylör sep 13, 2008 10:47 pm

På förstasidan skriver Caija att hon håller på att ta fram en broschyr om menskopp. Tänkte bara kolla, hur går det med den? Skulle vara bra om den fanns ett A4-blad eller liknande att sätta upp på anslagstavlor och dela ut när menskopp kommer på tal. Om det läggs som pdf-fil eller liknande på detta forum så kan ju var och en skriva ut och sprida vidare.
Till överst på sidan Gå ner
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Informationsmaterial om menskopp? Empty
InläggRubrik: Sv: Informationsmaterial om menskopp?   Informationsmaterial om menskopp? Emptytis sep 30, 2008 2:39 pm

Detta arbete fortgår kan jag säga och hon tar gärna emot tips och tankar om både det ena och det andra!
Någon som vill hjälpa till?

Det går att få små klistermärken och visitkort just nu av Caija Vi har inte så många så om man skickar ett kuvert med ett frimärke i till henne så skickar hon några stycken som man kan huliganera sig med och klistra upp på toaletter eller bara lägga där man råkat sitta eller att ge bort osv.... obs fråga först när du ska klistra jag gör det inte men jag måste ju uppmana till laglydnad ;0) VI har fått dem gjorda på Vistaprint gratis visserligen men det är frakten som kostar. Pm caija så får ni adressen!
Till överst på sidan Gå ner
Miina
Moderator
Miina


Antal inlägg : 158
Age : 44
Menskopp? : Lunette sedan 06-, DivaCup 03-06.
1:a Koppen? : År 2003
Registration date : 08-07-26

Informationsmaterial om menskopp? Empty
InläggRubrik: Sv: Informationsmaterial om menskopp?   Informationsmaterial om menskopp? Emptytis sep 30, 2008 4:44 pm

Jag har redan erbjudit mig att hjälpa till, men gör det en gång till. Ler
Till överst på sidan Gå ner
http://www.renasmorjan.com
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Informationsmaterial om menskopp? Empty
InläggRubrik: Sv: Informationsmaterial om menskopp?   Informationsmaterial om menskopp? Emptytis sep 30, 2008 5:01 pm

hihi jag är ju lite glömsk! ;0) Det är alltså ett infoblad vi ska ha fram med lite kortfattad fakta men som skapar ett intresse för menskoppen! Så skriv så det glöder så ska vi nog få ihop något bra!
Till överst på sidan Gå ner
Nanna Nyfiken
Novis
Novis



Antal inlägg : 30
Menskopp? : Jag har en...Lunette storlek 2, förr Lady Cup Large
1:a Koppen? : år 2008
Registration date : 08-08-13

Informationsmaterial om menskopp? Empty
InläggRubrik: Sv: Informationsmaterial om menskopp?   Informationsmaterial om menskopp? Emptytis sep 30, 2008 5:43 pm

Jag hjälper gärna till med att skriva eller på annat sätt, t ex korrekturläsa.
Till överst på sidan Gå ner
Caija
Grundaren ;0)
Caija


Antal inlägg : 68
Age : 39
Menskopp? : Lunette
1:a Koppen? : 1998
Registration date : 08-05-23

Informationsmaterial om menskopp? Empty
InläggRubrik: Sv: Informationsmaterial om menskopp?   Informationsmaterial om menskopp? Emptytis sep 30, 2008 8:40 pm

Visitkorten råkar jag glömma litet här och var. sist glömde jag dem på försäkringskassan och skatteverket när jag ändå var där.

Sen skicka jag med en väninna ett antal som hon ska sprida på sin högskola och litet varstans hon drar fram Väldigt glad

Så det är så jag gör. glömmer dem här o var och uppmanar vänner o göra detsamma.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Informationsmaterial om menskopp? Empty
InläggRubrik: Sv: Informationsmaterial om menskopp?   Informationsmaterial om menskopp? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Informationsmaterial om menskopp?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» vad kan man ha en menskopp till???
» Illaluktande menskopp

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Allmänt om Menskoppar :: Menskopp?? Vad?-
Hoppa till: