Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Skriv mera!!!

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
LottaLuvin
Novis
Novis
LottaLuvin


Antal inlägg : 33
Age : 54
Menskopp? : Jag har en Pink Cup
1:a Koppen? : januari 2009
Registration date : 09-01-24

Skriv mera!!! Empty
InläggRubrik: Skriv mera!!!   Skriv mera!!! Emptymån feb 02, 2009 4:22 pm

Det här är mitt nya favoritforum och jag kikar in flera gånger om dagen och håller tummarna och hoppas och hoppas att nån har skrivit nåt - vad som helst!
Vi kan göra det här till ett levande forum, där vi kan diskutera inte bara vårt eget användande, utan hur man kan sprida information både om man själv vågar prata om ämnet och om man helst slipper bli inblandad själv. Det skulle kunna vara ett forum där det pågår vilda diskussioner om ekologiska pryttlar, tips om hur man stärker sin självkänsla (och sina knipmuskler... och sin ekonomi.. ), ja helt enkelt ett levande forum, som man blir glad av och vill återkomma till.

Under de närmaste dagarna tänker jag ge mig till att skriva svar på alla möjliga inlägg, allt där jag har minsta lilla åsikt *ler* även om någon redan tagit upp just det som jag tar upp. Eftersom jag tror att skrivandet i sig väcker forumet. Åtminstone om vi är minst två som börjar skriva.
Kanske just du?

Annars får jag stå där med skammen att ha sista ordet i alla trådar... men det överlever jag. Jag vet ju varför jag gjorde det. (Men lite läskigt är det.)

Lev mjukt!
/Lotta
Till överst på sidan Gå ner
Miina
Moderator
Miina


Antal inlägg : 158
Age : 44
Menskopp? : Lunette sedan 06-, DivaCup 03-06.
1:a Koppen? : År 2003
Registration date : 08-07-26

Skriv mera!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Skriv mera!!!   Skriv mera!!! Emptytis feb 03, 2009 1:08 am

Jag försöker svara på så många inlägg som möjligt, men eftersom jag själv är försäljare försöker jag att inte starta upp så många nya inlägg eftersom det tas på fel sätt. Men jag står bakom dig i ditt försök att väcka forumet till liv, så mig får du åtminstone svar av! Ler
Till överst på sidan Gå ner
http://www.renasmorjan.com
LottaLuvin
Novis
Novis
LottaLuvin


Antal inlägg : 33
Age : 54
Menskopp? : Jag har en Pink Cup
1:a Koppen? : januari 2009
Registration date : 09-01-24

Skriv mera!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Skriv mera!!!   Skriv mera!!! Emptytis feb 03, 2009 4:23 am

Toppen! Då vet jag att vi åtminstone är två!

Lev mjukt
/Lotta
Till överst på sidan Gå ner
Nanna Nyfiken
Novis
Novis



Antal inlägg : 30
Menskopp? : Jag har en...Lunette storlek 2, förr Lady Cup Large
1:a Koppen? : år 2008
Registration date : 08-08-13

Skriv mera!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Skriv mera!!!   Skriv mera!!! Emptytor feb 05, 2009 3:58 pm

Jag gillar också detta forum jättemycket! Tipsar vänner och bekanta om det och hoppas att fler ska hitta hit! Det är flera i bekanstskapskretsen som skaffat menskopp sedan jag tipsat dem om det och då tipsar jag förstås också om denna sida.

Här finns ju så otroligt mycket användbart, tyckte det var väldigt bra att läsa här när jag började använda menskopp för något halvår sedan. Instruktionen som följde med koppen jag köpte var lite knapphändig. Tack vare er här fick jag den information jag behövde, utan den hade det inte alls varit lika lätt att använda koppen och jag tror att jag inte hade blivit lika nöjd med koppen. Så jag tror att denna sida fyller en mycket viktig funktion, både för att få fler att skaffa menskopp och för att de som skaffat en kopp ska få nytta av den och bli nöjda!!!
Till överst på sidan Gå ner
LottaLuvin
Novis
Novis
LottaLuvin


Antal inlägg : 33
Age : 54
Menskopp? : Jag har en Pink Cup
1:a Koppen? : januari 2009
Registration date : 09-01-24

Skriv mera!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Skriv mera!!!   Skriv mera!!! Emptytor feb 05, 2009 8:05 pm

Ja, det tror verkligen jag också.. att den här sidan fyller en viktig funktion!
Jag hoppas att en och annan av dem jag tipsar också ska skaffa kopp... fast än så länge är det för tidigt i min tipsarkarriär för att se några resultat.

Hmmm.. det verkar som att Lady Cup -användarna leder aktivt-skrivande-ligan just nu.. Miina är ensam Lunettekämpare och resten lyser med sin frånvaro. Än så länge. Kom igen, kvinnor! Sisten ut... måste återgå till konventionella mensskydd i ett halvår! Wink

Lev mjukt
Till överst på sidan Gå ner
Nanna Nyfiken
Novis
Novis



Antal inlägg : 30
Menskopp? : Jag har en...Lunette storlek 2, förr Lady Cup Large
1:a Koppen? : år 2008
Registration date : 08-08-13

Skriv mera!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Skriv mera!!!   Skriv mera!!! Emptyfre feb 06, 2009 1:58 pm

Hej igen!
Apropå menskoppsmärke: Jag har bytt från Lady Cup till Lunette (se mitt inlägg under byta koppsort? under Menskopp.nu :: Märken & Storlekar :: Storlek? jämförelse mellan märken).

Har glömt att ändra min profil, eller vad det heter där man skriver vad man har för märke. Har nu ändrat den och ser att profilen ändras även på inlägg man gjort med den gamla profilen.

Så från att ha varit en jättenöjd Lady Cup-användare är jag numera en superjättenöjd Lunette-användare.
Till överst på sidan Gå ner
LottaLuvin
Novis
Novis
LottaLuvin


Antal inlägg : 33
Age : 54
Menskopp? : Jag har en Pink Cup
1:a Koppen? : januari 2009
Registration date : 09-01-24

Skriv mera!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Skriv mera!!!   Skriv mera!!! Emptyfre feb 06, 2009 2:48 pm

Ja, jag såg det. Och ekotänkande Lotta jublar (finland är ju så jättenära att det knappt behövs transporteras - man behöver ju nästan bara räcka ut handen!) men den Lotta som vill vinna skrivarligans förstapris eller åtminstone slippa 'jumbopriset' gnisslar tänder av frustration. I värsta fall får jag byta kopp jag också till slut, för jag VÄGRAR gå tillbaka till vanliga mensskydd... och det var ju det jumbopris jag själv bestämde. IIIIiiiiiiiik!

Lev mjukt
/Lotta
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Skriv mera!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Skriv mera!!!   Skriv mera!!! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Skriv mera!!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Om allt möjligt! och lite till då ja... :: Allmänt Forum-
Hoppa till: