Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Plötslig störtblödning

Gå ner 
FörfattareMeddelande
gh64
Nyfiken
Nyfiken



Antal inlägg : 9
Menskopp? : DivaCup
1:a Koppen? : 2008-02
Registration date : 08-06-01

Plötslig störtblödning Empty
InläggRubrik: Plötslig störtblödning   Plötslig störtblödning Emptytor apr 23, 2009 8:11 pm

Hej!
Jag blev lite smått chockad idag när min Lunette-kopp blev nästan full på knappt tre timmar! Det har aldrig hänt förut. Jag som hade tänkt åka hem från jobbet utan att först tömma koppen, men som tur var så läckte den litegrann när jag var på toaletten... så jag tog ut den och... oj...
Börjar ana ett konstigt mönster bland mina menstruationer på senare år (är 45), och det är att några gånger per år får jag extrema smärtor (jag kan inte röra mig över huvud taget) men mindre blödningar, andra gånger (som denna) gör det nästan inte ont alls, men jag blöder desto mer och det kommer massor på en gång och på andra dygnet. Det här är dock första gången med koppen (har tidgare råkat ut för detta med vanlig tampong och det var inte kul, koppen klarade detta betydligt bättre, dvs ojämna blödningar).
/G
Till överst på sidan Gå ner
 
Plötslig störtblödning
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Om Mens :: Mensen i allmänhet-
Hoppa till: