Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp

PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

Borde jag klippa antennan?

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
arctica86
Nyfiken
Nyfiken

Antal inlägg : 2
Menskopp? : Jag har en...
1:a Koppen? : år 1900
Registration date : 09-03-19

Borde jag klippa antennan? Empty
InläggRubrik: Borde jag klippa antennan?   Borde jag klippa antennan? Emptytor jun 11, 2009 8:30 pm

Hej. Hoppas det här är rätt ställe att posta den här.

Altså...jag har klippt av antennan lite på min kopp, inte helt, men en litenbit...men det resulterade i att den lille biten kvar av antennan suger sig fast efter et tag, och då får jag svavsår. Min nesta mens er runt hörnet, och undrar om jag måste klippa antennan helt för att inte känna av den? Eller måste jag föra upp den lite längre bara? Samtidigt vet jag inte om jag vågar klippa av, brukar alltid bruke antennen för att dra tills jag får tag i koppen.. är lite rädd för att jag inte ska få tag på den om jag klipper, själv om jag vet att jag kommer klara det egentligen Neutral Så, några goda råd? Ler

Tack för svar.
Till överst på sidan Gå ner
prinsessan81
Novis
Novis

Antal inlägg : 35
Menskopp? : Jag har en LadyCup L
Registration date : 09-04-26

InläggRubrik: Sv: Borde jag klippa antennan?   Borde jag klippa antennan? Emptylör jun 13, 2009 3:41 pm

Jag har klippt av hela antennen. För att komma åt koppen så krystar jag ut den en bit sedan är det inte så svårt att få tag i botten och dra ut den.
arctica86
Nyfiken
Nyfiken

Antal inlägg : 2
Menskopp? : Jag har en...
Registration date : 09-03-19

InläggRubrik: Sv: Borde jag klippa antennan?   Borde jag klippa antennan? Emptyons jun 17, 2009 11:42 am

Oki, tack Ler
tekla
Nyfiken
Nyfiken

Antal inlägg : 5
Menskopp? : Jag har en Lunette
1:a Koppen? : 2009
Registration date : 09-05-31

InläggRubrik: Sv: Borde jag klippa antennan?   Borde jag klippa antennan? Emptytor jun 18, 2009 5:24 pm

Min är också avklippt helt, du kanske inte ska lyssna så mycket på mig eftersom jag använt den endast vi ett menstillfälle...men de fungerar att få ut den. De skavde och jag kände av antennen hela tiden .
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea

Antal inlägg : 213
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

InläggRubrik: Sv: Borde jag klippa antennan?   Borde jag klippa antennan? Emptylör jul 11, 2009 12:32 pm

Känner man av antennen så kan man klippa ner den bit för bit och känna efter om man känner den.

Antennen är väl egentligen bara just en antenn som ska göra så att man känner i vilken riktning man sätter in koppen! Alltså uppåt bakåt. Antennen är ju ändå inte till för att dra i...

Jag har ingen antenn alls och min ena dotter har hela.

koppen går att få tag på iallafall... vi är ju inte utan botten menar jag... man kan krysta och behålla det trycket så kommer koppen i ett läge som gör att man får tag på den.

Det gäller att prova sig fram
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Borde jag klippa antennan?   Borde jag klippa antennan? Empty

Borde jag klippa antennan?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet