Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Få LadyCupen att poppa upp

Gå ner 
FörfattareMeddelande
prinsessan81
Novis
Novis



Antal inlägg : 35
Menskopp? : Jag har en LadyCup L
1:a Koppen? : år 1900
Registration date : 09-04-26

Få LadyCupen att poppa upp Empty
InläggRubrik: Få LadyCupen att poppa upp   Få LadyCupen att poppa upp Emptyfre jun 19, 2009 1:26 pm

Nu när jag äntligen börjat få min LadyCup att poppa upp snällt känner jag att jag måste dela med mig för jag gissar att det är fler som kommer få detta problemet med denna så ganska så mjuka kopp! Det finns två sätt som fungerar bäst för mig.

Det första är att vika den som en 7a, alltså vik ihop den på mitten och dra ena sidan lite nedåt, jag känner att den öppnar sig lättare då. Sedan för jag upp den ganska högt och känner lite upp och ner var det är som absolut mjukast och där släpper jag den. Ofta poppar den upp ganska bra där. Går inte det har jag hittat ett sätt som jag alltid lyckats med! Då drar jag den ut, lite i sidled till det börjar komma in lite luft, ena kanten kanske tom börjar komma ut en aning. Sedan för jag in den igen och då poppar den upp väldigt bra. Den blir inte ens platt längst ner som den annars lätt blir.
Hoppas att detta kan hjälpa!
Till överst på sidan Gå ner
 
Få LadyCupen att poppa upp
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Märken & Storlekar :: Här är märkena! :: The Lady Cup ( Czech Republic)-
Hoppa till: