S.i.W Nyfiken
Antal inlägg : 3 Age : 41 Menskopp? : Jag har en mooncup 1:a Koppen? : år 2009 Registration date : 09-07-02
| |
prinsessan81 Novis
Antal inlägg : 35 Menskopp? : Jag har en LadyCup L 1:a Koppen? : år 1900 Registration date : 09-04-26
| Rubrik: Sv: Som en liten omogen flicka... ons jul 08, 2009 6:44 pm | |
| Visst blir det så att man knappt kan vänta..! Har själv köpt en liten ladycup som jag vill testa att ha de sista dagarna. Har provat den nu innan och den poppat upp snällt och fint! Kan knappt vänta tills jag får prova den på riktigt! | |
|
Svea Grafik/Layout Nisse
Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20
| Rubrik: Sv: Som en liten omogen flicka... lör jul 11, 2009 12:05 pm | |
| Ja när man sen är en erfaren användare så (iallfall för mig) kommer och passerar mensen som vilken vecka som helst, med bara det inslaget att jag tömmer min kopp 2 gånger per dygn. En liten klisterlapp på spegeln på toa påminner mig om att det är den veckan... Så jag ägnar inte min mens den minsta tanke mer än de få minuter som det tar att tömma den.
Lycka till och skriv gärna hur det går! Ska bli så spännande att höra och läsa!
/Svea | |
|
S.i.W Nyfiken
Antal inlägg : 3 Age : 41 Menskopp? : Jag har en mooncup 1:a Koppen? : år 2009 Registration date : 09-07-02
| Rubrik: Sv: Som en liten omogen flicka... tis jul 14, 2009 1:00 am | |
| Nu har jag testat min mooncup på riktigt så att säga... och har absolut inget negativt att säga om det.. Tänkte kanske att man skulle misslyckas och spilla över kanten när man tar ur den, eller sätta den fel så den läckte... Men från dag ett till sista dagen funkade den perfekt... Helt otroligt, inget läckage eller smärta pga av torra slemhinnor eller rädsla för lukt när man haft den för länge.. Det är skamligt att man gått sedan 13 års ålder och aldrig hört talas om denna produkt!!! Det stora problemet och sorgen kommer nog vara när man rest bort och glömt sin m-kopp hemma och måste återgå till de gamla lösningarna!! | |
|
S.i.W Nyfiken
| Rubrik: Sv: Som en liten omogen flicka... ons aug 12, 2009 12:40 am | |
| Har i stort sett gett bort alla mina bindor till syster yster nu Fortfarande lika positivt med m-koppen, har varit och rest med den och det var så underbart att trots man bodde hos en kille(de har sällan papperskorg på toan, och även om de har det är det inte så att jag är sugen att stoppa mina intima saker där)inte ha några besvär!! Hade bara en liten sprayflaska med antibakteriellt med mig och sköljde ur och sprutade...Hade även apoteketets intimtvål så när sista gången på mensen var gjord tvättade jag ordentligt och la ner i påsen... Orade mig inte heller för att fläcka ner hans lakan eller vita soffa... Helt fantastiskt var det, upprepar bara... M-koppen, varför finns ingen info om dig... Länge leve INTERNET! | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Som en liten omogen flicka... | |
| |
|