Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Stöter mot livmodertappen?

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
gy
Nyfiken
Nyfiken



Antal inlägg : 2
Menskopp? : Jag har en DivaCup
1:a Koppen? : år 2009
Registration date : 09-09-09

Stöter mot livmodertappen? Empty
InläggRubrik: Stöter mot livmodertappen?   Stöter mot livmodertappen? Emptytor sep 10, 2009 10:21 am

Jag får inte rätt på det när jag försöker sätta in min DivaCup. Antingen petar koppen ut och sticker mig när jag sitter eller så stöter den mot livmodertappen vilket känns så obehagligt att jag nästan svimmar (ja, faktiskt. Höll på att trilla ihop i en liten hög på badrumsgolvet) och försöker jag hitta nåt mellanläge så både sticker den mig och stöter på livmodertappen. Hur sjutton ska man få rätt på den? Vågar knappt pröva längre, för jag är rädd att svimma! Så felkonstruerad kan jag väl inte vara? Är 24 och har inte fött barn.
Till överst på sidan Gå ner
prinsessan81
Novis
Novis



Antal inlägg : 35
Menskopp? : Jag har en LadyCup L
1:a Koppen? : år 1900
Registration date : 09-04-26

Stöter mot livmodertappen? Empty
InläggRubrik: Sv: Stöter mot livmodertappen?   Stöter mot livmodertappen? Emptyfre sep 25, 2009 1:49 pm

DivaCup är nog en av de längsta kopparna och jag tror att den kan vara för lång för dig. Har du provat att klippa av antennen? När en menskopp suger sig fast vid livmodertappen kan man må väldigt konstigt.
Till överst på sidan Gå ner
gy
Nyfiken
Nyfiken



Antal inlägg : 2
Menskopp? : Jag har en DivaCup
1:a Koppen? : år 2009
Registration date : 09-09-09

Stöter mot livmodertappen? Empty
InläggRubrik: Sv: Stöter mot livmodertappen?   Stöter mot livmodertappen? Emptytor okt 01, 2009 5:38 pm

Jo, klippte tappen men det hjälpte inte... Får se om jag vågar prova igen, det var otäckt.
Till överst på sidan Gå ner
prinsessan81
Novis
Novis



Antal inlägg : 35
Menskopp? : Jag har en LadyCup L
1:a Koppen? : år 1900
Registration date : 09-04-26

Stöter mot livmodertappen? Empty
InläggRubrik: Sv: Stöter mot livmodertappen?   Stöter mot livmodertappen? Emptyfre okt 02, 2009 2:56 pm

Har sett att vissa vänder den ut och in när den varit för lång..! Kanske värt att prova?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Stöter mot livmodertappen? Empty
InläggRubrik: Sv: Stöter mot livmodertappen?   Stöter mot livmodertappen? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Stöter mot livmodertappen?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Rent Praktiskt! Hur gör man? :: Att sätta in en menskopp!-
Hoppa till: