Emp Nyfiken
Antal inlägg : 11 Menskopp? : MeLuna S 1:a Koppen? : 2009-10-00 Registration date : 09-09-29
| Rubrik: MeLuna, en lite mindre menskopp. tor okt 01, 2009 11:15 am | |
| Tycker även detta märke ska tas med i detta forum, jag har själv just beställt en från deras hemsida http://meluna.eu/ och väntar spänt på min första menskopp. Av allt jag läst så länge verkar det mest vara en smaksak mellan olika märken så då valde jag MeLuna för att det var det billigaste jag kunde komma över (150~ med frakt från Tyskland) och så verkar den i liten i storlekarna. Eftersom jag bara är 18 och aldrig har fått barn ville jag ha en liten storlek. Plus så finns den i MASSOR med olika färger !! Även med olika "handtag" på underdelen, både vanliga men också med en ring, en boll och helt utan | |
|
prinsessan81 Novis
Antal inlägg : 35 Menskopp? : Jag har en LadyCup L 1:a Koppen? : år 1900 Registration date : 09-04-26
| Rubrik: Sv: MeLuna, en lite mindre menskopp. fre okt 02, 2009 2:59 pm | |
| Du får gärna skriva vad du tycker om den när du fått den! Många är nog nyfikna..! | |
|
Emp Nyfiken
Antal inlägg : 11 Menskopp? : MeLuna S 1:a Koppen? : 2009-10-00 Registration date : 09-09-29
| Rubrik: Sv: MeLuna, en lite mindre menskopp. fre okt 02, 2009 3:03 pm | |
| Det ska jag absolut göra ! Borde komma om en vecka kanske så då uppdaterar jag på en gång | |
|
Artemis Nyfiken
Antal inlägg : 2 Menskopp? : Jag har en... 1:a Koppen? : år 1900 Registration date : 12-06-12
| Rubrik: Sv: MeLuna, en lite mindre menskopp. tis jun 12, 2012 5:43 pm | |
| Jag köpte MeLuna och är jättenöjd med den! Inte för att jag har något att jämföra med men ändå... | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: MeLuna, en lite mindre menskopp. | |
| |
|