Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 provad men annars oanvänd MOONCUP säljes.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
rebkean
Nyfiken
Nyfiken



Antal inlägg : 1
Menskopp? : Jag har en...
1:a Koppen? : år 1900
Registration date : 10-08-24

provad men annars oanvänd MOONCUP säljes. Empty
InläggRubrik: provad men annars oanvänd MOONCUP säljes.   provad men annars oanvänd MOONCUP säljes. Emptytis aug 24, 2010 9:23 pm

Som sagt, jag har provat produkten, men jag lyckades inte så bra, eftersom jag nu försöker sälja den. Jag undrade just ifall det är någon som vill köpa "begagnad" mooncup, men det är ju bara att koka den någon extra gång om det känns bättre. Jag har själv gjort detta och kommer att göra det igen ifall någon är intresserad.

Storleken är B, vilket väl är den mindre storleken. Jag fick dock inte ens in den, och varför det gick så vet jag inte, men kanske någon annan kan få nytta av den och samtigigt tjänar vi båda två lite på det.....=)

Jag betalade 270kr när jag köpte den och mitt förslag på nytt pris är samma som den andra som fanns till salu här, 150kr. Men jag är inte så svår att pruta med heller, jag säljer det hellre billigt än inte alls, så kom med förslag bara. =)

Mvh Kim Wink
Till överst på sidan Gå ner
 
provad men annars oanvänd MOONCUP säljes.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Köp och Sälj :: Privat Annonser-
Hoppa till: