Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Menskopp fastnade

Gå ner 
FörfattareMeddelande
graleh
Nyfiken
Nyfiken



Antal inlägg : 1
Menskopp? : Jag har en...
1:a Koppen? : år 1900
Registration date : 14-05-11

Menskopp fastnade Empty
InläggRubrik: Menskopp fastnade   Menskopp fastnade Emptysön maj 11, 2014 4:09 pm

Hej!

Jag köpte en menskopp och testade men det slutade i trauma, känns det som. Jag behöll den där pinnen (stem) men den irriterade hela tiden. Det står överallt att man inte ska dra ut menskoppen med den pinnen men det var ju det enda som fungerande. Jag fick dra och dra för att få ut den. Det var inte direkt skönt att dra ut den för den bildade ju ett vaccuum där uppe så det kändes som att dra ut hela livmodern när jag skulle ta ut den.

Jag trimmade ner pinnen och förde in den och då satt den perfekt. När jag sedan skulle ta ut den fick jag ju inte tag i den. Pinnen var ju bortklippt och jag fick inte grepp om själva koppen för att få bort vacuumet och kunna ta ut den. Jag höll på i en timme och var helt öm i slidan. Till slut fick min sambo hjälpa mig och lyckades få ut den. Han lyckades klämma åt koppen, få bort vaccuumet genom att trycka till den i botten och ta ut den (antagligen som man ska). Men jag har ju inte så långa fingrar så jag kom aldrig åt den. Och när jag försökte komma åt kanterna för att trycka bort trycket snurrade den bara runt, jag fick aldrig grepp.

Jag vet inte hur man gör när man krystar, jag försökte men det hände ingenting. Jag testade massa olika ställningar, den rubbades inte.

Jag har storlek 2 då jag är över 30 men aldrig fått barn.

Jag är ju aningen rädd att fortsätta använda den om han ska behöva ta ut den varje gång. Hur ska man egentligen göra för att få tag på den? Kan man försöka sätta i ett snöre i den så man kan dra ut den?
Till överst på sidan Gå ner
 
Menskopp fastnade
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» menskoppen fastnade!!
» problem med att at ut menskopp
» Illaluktande menskopp

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Rent Praktiskt! Hur gör man? :: Att ta ut en menskopp!?-
Hoppa till: