Zoey81 Nyfiken
Antal inlägg : 5 Age : 43 Menskopp? : Jag har ladycup 1:a Koppen? : sen juni -08 Registration date : 08-06-15
| Rubrik: Första uttagninen mån jun 30, 2008 12:09 pm | |
| Hmm..satt in min lady för en timme sen, lite "nervös" för första uttagningen. Har läst alla tips på sidan så det ska nog gå bra. Känns som den har åkt upp/bak ganska långt så jag är ändå lite rädd att jag inte ska få ut den... men ska rapportera sen om några timmar näsr jag ska ta ut den första gången! | |
|
Rexy Moderator
Antal inlägg : 31 Age : 49 Menskopp? : Jag har 1:a Koppen? : 1900 Registration date : 08-05-29
| Rubrik: Sv: Första uttagninen mån jun 30, 2008 8:24 pm | |
| det går nog bra Lycka till! | |
|
Zoey81 Nyfiken
Antal inlägg : 5 Age : 43 Menskopp? : Jag har ladycup 1:a Koppen? : sen juni -08 Registration date : 08-06-15
| Rubrik: Sv: Första uttagninen mån jun 30, 2008 9:36 pm | |
| gick bra, fick krysta ut den en bit! Den läckte lite första gången så jag tömde efter 4 timmar. Men nu har jag haft den inne i 7 timmar utan att den läckt!!! Hoppas det går bra i natt oxå!!! | |
|
Svea Grafik/Layout Nisse
Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20
| Rubrik: Sv: Första uttagninen tis jul 01, 2008 11:41 am | |
| Stoppa inte in den för långt för då kan den läcka... eller om den inte vecklar ut sig ordentligt... för om den kommit lite höt upp så kan den suga tag i väggen och då blir det ju inte tätt... hoppas du hade en bra natt!!! | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Första uttagninen | |
| |
|