Svea Grafik/Layout Nisse
Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20
| Rubrik: Jag pratade med en kille ons aug 06, 2008 6:58 pm | |
| Som jag inte känner men vi träffades genom ett par bekanta! Han berättade att han köpt en menskopp åt sin tjej för ett par år sedan!! Hon hade tyckt att han var omtänksam som gjorde det och framförallt modig!!! Jag tycker det är en riktig kärlekshandling eller vad säger ni??? | |
|
Caija Grundaren ;0)
Antal inlägg : 68 Age : 39 Menskopp? : Lunette 1:a Koppen? : 1998 Registration date : 08-05-23
| Rubrik: Sv: Jag pratade med en kille tor aug 07, 2008 9:43 am | |
| Jättesött gjort! Min lilla sambo förespråkar ju menskoppen nästan flitigare än vad jag gör Han tycker det är en superidé! | |
|
Tindragull Nyfiken
Antal inlägg : 5 Age : 48 Menskopp? : Jag har ingen än Registration date : 08-05-30
| |
Svea Grafik/Layout Nisse
Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20
| Rubrik: Sv: Jag pratade med en kille mån aug 11, 2008 10:20 pm | |
| Hehe det är kankse något att satsa på!! Köp en menskopp åt din sambo, flickvän, fru och visa att du bryr dig!!! | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Jag pratade med en kille | |
| |
|