Svea Grafik/Layout Nisse
Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20
| Rubrik: Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! sön maj 25, 2008 6:25 pm | |
| Så nu hoppas vi på besök!!! Och hoppas på att det här ska bli något bra som kan bli en hjälp för dem som vill veta mer om menskoppar!!! Så tipsa om att Menskopp Nu finns!!! | |
|
Svea Grafik/Layout Nisse
Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20
| Rubrik: Sv: Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! tis maj 27, 2008 12:12 am | |
| Hallååå någon måste ju börja skriva!!! inte bara läsa!!! det är som när man säger varsogoda vid en bjudning !!! ingen vill börja!!! Men men utan er så blir det inte kul!!! kom igen!!! Skriiiiiiiiiiiiiiiiivvvv Vi ser ju att här är trafik!! Så kom igen!!! var inte så blyga!!! | |
|
Caija Grundaren ;0)
Antal inlägg : 68 Age : 39 Menskopp? : Lunette 1:a Koppen? : 1998 Registration date : 08-05-23
| Rubrik: Sv: Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! ons maj 28, 2008 11:33 am | |
| Men sen är det alltid litet läskigt för folk att ta den där första Kakan *tar en kaka* Så | |
|
Svea Grafik/Layout Nisse
| Rubrik: Sv: Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! tor maj 29, 2008 4:36 pm | |
| Nu går det att nå hit med rätt adress!!! www.menskopp.nu forumet håller på att flyttas eftersom det verkar fungera! Lite återstår som att lite grafik kommer att bytas ut samt att språket kommer att bli så mycket som det går på svenska!!! även formen i forumet fortsätter att ändras på olika sätt för att hitta det bästa!! Tips är välkomna! Saknar du ett forum eller en kategori?? Hör av dig!!! | |
|
Svea Grafik/Layout Nisse
| Rubrik: Caija har meddelat! fre jul 18, 2008 2:16 pm | |
| Att forumet sedan i måndags går i skarpt läge!! Alltså det mesta ska fungera!!! Ser ni nåt galet eller som inte funkar så PM Caija eller mig!!! SÅ vi kan fixa till det!!! | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! | |
| |
|