Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Idag har vi börjat fiska hit lite folk!!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! Empty
InläggRubrik: Idag har vi börjat fiska hit lite folk!!   Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! Emptysön maj 25, 2008 6:25 pm

Så nu hoppas vi på besök!!! Och hoppas på att det här ska bli något bra som kan bli en hjälp för dem som vill veta mer om menskoppar!!! Så tipsa om att Menskopp Nu finns!!!
Till överst på sidan Gå ner
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! Empty
InläggRubrik: Sv: Idag har vi börjat fiska hit lite folk!!   Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! Emptytis maj 27, 2008 12:12 am

Hallååå någon måste ju börja skriva!!! inte bara läsa!!! det är som när man säger varsogoda vid en bjudning !!! ingen vill börja!!! Men men utan er så blir det inte kul!!! kom igen!!! Skriiiiiiiiiiiiiiiiivvvv Vi ser ju att här är trafik!! Så kom igen!!! var inte så blyga!!!
Till överst på sidan Gå ner
Caija
Grundaren ;0)
Caija


Antal inlägg : 68
Age : 39
Menskopp? : Lunette
1:a Koppen? : 1998
Registration date : 08-05-23

Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! Empty
InläggRubrik: Sv: Idag har vi börjat fiska hit lite folk!!   Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! Emptyons maj 28, 2008 11:33 am

Men sen är det alltid litet läskigt för folk att ta den där första Kakan Ler

*tar en kaka*

Ler
Till överst på sidan Gå ner
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! Empty
InläggRubrik: Sv: Idag har vi börjat fiska hit lite folk!!   Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! Emptytor maj 29, 2008 4:36 pm

Nu går det att nå hit med rätt adress!!! www.menskopp.nu forumet håller på att flyttas eftersom det verkar fungera! Lite återstår som att lite grafik kommer att bytas ut samt att språket kommer att bli så mycket som det går på svenska!!! även formen i forumet fortsätter att ändras på olika sätt för att hitta det bästa!! Tips är välkomna! Saknar du ett forum eller en kategori?? Hör av dig!!!
Till överst på sidan Gå ner
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! Empty
InläggRubrik: Caija har meddelat!   Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! Emptyfre jul 18, 2008 2:16 pm

Att forumet sedan i måndags går i skarpt läge!! Alltså det mesta ska fungera!!! Ser ni nåt galet eller som inte funkar så PM Caija eller mig!!! SÅ vi kan fixa till det!!!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! Empty
InläggRubrik: Sv: Idag har vi börjat fiska hit lite folk!!   Idag har vi börjat fiska hit lite folk!! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Idag har vi börjat fiska hit lite folk!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Lite om denna!
» MeLuna, en lite mindre menskopp.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Menskopp Nu Nyheter!-
Hoppa till: