Svea Grafik/Layout Nisse
Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20
| Rubrik: Är du företagare? Och vill vistas på menskopp.nu? sön aug 10, 2008 1:27 am | |
| Är du företagare så är du ändå välkommen men det är ändå så att detta är ett oberoende forum och ska så förbli! Du kan inte använda menskopp.nu som ditt forum för att fiska kunder eller promota ditt företag eller just dina produkter. Du kan däremot använda menskopp.nu som en plats att erbjuda dina kunder att besöka för att få svar på sina frågor från andra som vet vad de talar om! Inte alla som säljer menskoppar har egen erfarenhet så då är detta ett perfekt ställe att erbjuda sina kunder! Det är tex inte så fint bordsskick att i ett inlägg skriva - Men du köp den hos oss för jag kan ge dig ett bättre pris.... Du markerar att du är företagare genom att skriva det in din presentation och vilka fabrikat du säljer så att det blir klart för den som läser att du har dina favoriter men är här för att sprida information om menskoppar och se vad som sägs och lära dig mer! Du kan köpa reklamplats och synas här vid sidan om! Kontakta Caija för mer information om den saken! Du kan om du är annonsör lägga ut dina erbjudanden under köp och sälj! Inlägg som bryter mot vår strävan att vara oberoende för våra besökares skull kommer att raderas/ ändras utan förvarning. Kan du inte vara neutral och svara på en fråga allmänt utifrån din erfarenhet så ska du kankse låta bli!? Det här forumets syfte är att informera och upplysa om menskoppen och dess suverenitet! Om vi lyckas informera väl och ge de som tvivlar en god grundkunskap så kommer de att bli kunder hos någon av våra annonsörer! | |
|