Jag har använt menskopp i många år och nog varit mer om det mesta.. men i dag fick jag inse mig besegrad igen av vad man kan råka ut för!!!
Jo jag var på ett sjukhus och skulle alltså tömma min kopp!!! Det var en handikapp toa men jag tänkte inte mer på det utan tvättade händerna och satte mig på toastolen! Det är då det slår mig!!! Men var är vasken??? med en suck inser jag att jag inte kan nå den!!! den är 2 meter bort!!! där sitter jag med en blodig kopp i ena handen och når inte kranen!!!
okej tänker jag... hur kunde jag missa detta??? det var bara att inse att man är så van att bara göra som man är van vid!!! Så detta fick lösas på annat sätt!!! jag tog lite toapapper och lindade kring koppen drog av en bit till som jag kilade fast mellan mina intima delar så jag med ihopknipna ben ömsom skuttade och lirkade mig fram till vasken för att tvätta min kopp... när jag står där så tänker jag Det är ju tur att ingen ser vad jag håller på med här!!!! iallafall så fick jag ju då min kopp tvättad och lyckades ta mig tillbaka till toastolen med samma graciösa metod och kunde således återinsätta min kopp!!!
När jag berättade det här för min man så sa han.. men varför torkade du inte bara av den och stoppa in den igen för då???? hmmm tänkte jag... ja varför gjorde jag inte det då....???? men så tänkte jag denna tanke.....
Det var min mest blodiga dag så jag insåg att bara torka av den inte skulle räcka utan jag behövde skölja den så den inte skulle fara iväg som
en projektil genom luften och smackat in i väggen och göra så att det
ser ut som ett mord nyligen begåtts i lokalen!!!( den var alltså hyfsat
hal och tänkte säkert inte låta mig vika ihop den utan strid!!!! eller njaeh ett gott försök till efterkonstruktion dock!!!!
Så det enklaste sättet att hantera den här situationen hade jag inte en tanke på!!!! där ser man...