Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp

PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

Läckage!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Sofia
Nyfiken
Nyfiken

Antal inlägg : 1
Menskopp? : Jag har en...
1:a Koppen? : år 1900
Registration date : 10-06-14

Läckage! Empty
InläggRubrik: Läckage!   Läckage! Emptymån jun 14, 2010 1:17 pm

Ny på det här med menskopp, och jag får den inte att inte läcka!
Jag tycker att den sitter som berget när jag väl fått in den, går varken att dra ut eller putta in den, och ajg får knappt ens plats att känna efter om den vecklat ut sig (det där med att snurra på den är bara att glömma).
Har tyckt att det känts som om den inte riktigt vecklat ut sig helt, men det är som sagt svårt att få plats att känna efter ... Kan jag trots detta ha för liten storlek (jag har en Diva cup, lilla storleken, trots att jag är 36 och det påstås att man i den åldern borde ha den större storleken ... men jag köpte ändå en liten eftersom jag tycker att min slidmuskler är så betongstarka ... men det är klart, jag har inte direkt något att jämföra med (har oftast sex med killar), kanske de inte är så vältränade som jag tror.)
Den hamnar ganska långt in, så att den är svår att få tag på, flytta runt etcetera, men det går liksom inte att sätta den längre ut, för då kommer den utanför "öppningen"!
Några säger att den ska sitta långt ut, och några säger att den ska sitta över livmodertappen; jag skulle vilja prova att sätta den över livmodertappen i så fall, eftersom jag inte kan ha den längre ut än jag har den. men hur vet man om den sitter över livmodertappen? Jag vet inte ens om jag kan nå min egen livmodertapp, hur känns den? Och hur känner man om koppen kommer på plats över den?
Till överst på sidan Gå ner

Läckage!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Vad tycker du om Lunetten???

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Rent Praktiskt! Hur gör man? :: Att sätta in en menskopp!-
Hoppa till: