Menskopp.nu
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Menskopp.nu

En mötesplats för både intresserade nyfikna & erfarna användare av menskopp
 
PortalenPortalen  HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  SökSök  Logga in    

 

 Koka sönder-anekdoter

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Häpp
Nyfiken
Nyfiken



Antal inlägg : 8
Menskopp? : Mooncup B
1:a Koppen? : 2005
Registration date : 08-07-19

Koka sönder-anekdoter Empty
InläggRubrik: Koka sönder-anekdoter   Koka sönder-anekdoter Emptylör jul 19, 2008 10:59 am

Ja, det är väl fler än jag som kokat sönder sin kopp?

Jag ska berätta hur det gick till för mig.

Jag satte koppen på kokning, lade mig sedan skönt tillrätta i min säng med datorn på magen och tittade på tjuvladdade OC-avsnitt. Efter ett avsnitt eller tre hörde jag ett pip, som från brandvarnaren. Sen pep det igen. Jag bestämde mig för att gå och kolla vad det kunde vara. Mycket riktigt, det var ju brandvarnaren. Köket var vitt av rök och det luktade starkt av bränt gummi. På spisen stod grytan, plastknoppen på grytlocket hade smält av värmen och i den torrlagda grytan låg en halvsmält kopp. På ena sidan var den torr och sprucken. Det var bara att slänga, både den och grytan. Beställde en ny mooncup samma dag så nästa mens inte skulle vara i fara.
Till överst på sidan Gå ner
Svea
Grafik/Layout Nisse
Svea


Antal inlägg : 213
Age : 56
Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan.
1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden
Registration date : 08-05-20

Koka sönder-anekdoter Empty
InläggRubrik: Sv: Koka sönder-anekdoter   Koka sönder-anekdoter Emptysön jul 20, 2008 10:59 am

Hehe!!! man ska stå och glo på koppen hela tiden... det är nog det enda tricket så man inte glömmer den!!! hehe ja de här historierna ser vi fram emot!!!

Kan det vara så att tillverkarna hittat på att man ska koka dem så att de kan sälja fler för att folk kommer att glömma dem på spisen??? det är ju tyvärr så att de inte blir rika av att sälja menskoppar.. hahahahah för man behöver ju bara 1 och den håller i 10 år!!! (skojar bara om att det är därför man ska koka dem) tongue
Till överst på sidan Gå ner
 
Koka sönder-anekdoter
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» koka menskoppen?
» Koka koppen i micron?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Menskopp.nu :: Om allt möjligt! och lite till då ja... :: Roliga händelser och skräckupplevelser-
Hoppa till: