Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20
Rubrik: Vända koppen ut-o-in? sön jul 20, 2008 11:09 am
En del vänder koppen ut-o-in för att den ska då kännas kortare och botten blir lite mer slät (tex om man klippt av antennen lite snett så det är en kant kvar men man inte kan klippa mer)
Detta tips har jag hört på flera ställen men det kankse härör från när det bara fanns en storlek???
Jag tror inte koppen tar skada av att vändas ut-o-in men man vet ju inte vad som händer med den på sikt...
Nizhoni Novis
Antal inlägg : 29 Age : 45 Menskopp? : Jag har en Keeper och en Moon Cup (US) 1:a Koppen? : 2005 Registration date : 08-10-14
På något sätt känns det som att koppen borde slitas mer på det sättet, det blir ju mer spänningar i materialet. Kan tänka mig att koppen med tiden får sprickor i botten där det som varit insida helt plötsligt sträcks ut och blir utsida.
Svea Grafik/Layout Nisse
Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20