Miina Moderator
Antal inlägg : 158 Age : 45 Menskopp? : Lunette sedan 06-, DivaCup 03-06. 1:a Koppen? : År 2003 Registration date : 08-07-26
| Rubrik: Problem med kategorin Vad är en menskopp tis aug 05, 2008 10:35 pm | |
| I Vad är en menskopp kategorin kan jag inte längre skriva svar. Kan något ha ändrats i misstag måntro? Eller har jag blivit bannad? | |
|
Svea Grafik/Layout Nisse
Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20
| Rubrik: Sv: Problem med kategorin Vad är en menskopp ons aug 06, 2008 6:43 pm | |
| Nejdå!! Här bannas man inte!!! oavsett!!! ;0) Vi jobbar på problemet... Denna kategori har blivit förväxlad.. vad är en menskopp ska vara Nyheter som ju syns på framsidan i portalen!!! Just nu vet vi inte vad som hänt!!!! Nyheter är det bara Administratörer som kan skriva i!!! Det är strukturen som ändrats när den nya versionen av programvaran till forumet installerades automatiskt!!! Jag såg det redan häromdagen! Och nu vet jag vad som ska ändras och det är lite flyttande av inlägg och så men det ska inte påverka driften av sidan!!! Så jag hoppas på att få lite ordning på det här inom snar framtid! Jag hoppas på ikväll ;0) | |
|
Miina Moderator
Antal inlägg : 158 Age : 45 Menskopp? : Lunette sedan 06-, DivaCup 03-06. 1:a Koppen? : År 2003 Registration date : 08-07-26
| Rubrik: Sv: Problem med kategorin Vad är en menskopp tor aug 07, 2008 10:03 am | |
| Ah, det var SÅ det låg till! DÅ förstår jag! | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Problem med kategorin Vad är en menskopp | |
| |
|