gh64 Nyfiken
Antal inlägg : 9 Menskopp? : DivaCup 1:a Koppen? : 2008-02 Registration date : 08-06-01
| Rubrik: Dröm eller blivande verklighet... sön okt 05, 2008 11:54 am | |
| Haha, jag hade en jättekonstig dröm i natt. Det är så att jag beställde en andra menskopp igår, en Lunette... jag har tidigare en DivaCup, men ville prova en kopp med lite mer motstånd och större diameter. I natt drömde jag att jag fick hem den nya koppen... men den såg jättekonstig ut... hade liksom ett komplicerat rör- och ventilsystem nertill. Man kunde tömma den utan att man behövde ta ut den! Det var bara att öppna ventilen och tömma den i toaletten, och sedan stänga systemet igen. Himla bra, tänkte jag. Sedan vaknade jag, och skrattade åt det hela... men tänkte att det kanske skulle kunna gå att göra en sådan kopp, vad vet jag? | |
|
Miina Moderator
Antal inlägg : 158 Age : 45 Menskopp? : Lunette sedan 06-, DivaCup 03-06. 1:a Koppen? : År 2003 Registration date : 08-07-26
| Rubrik: Sv: Dröm eller blivande verklighet... mån okt 06, 2008 6:03 pm | |
| Haha, jag ska genast framföra önskemålet. | |
|
Caija Grundaren ;0)
Antal inlägg : 68 Age : 39 Menskopp? : Lunette 1:a Koppen? : 1998 Registration date : 08-05-23
| Rubrik: Sv: Dröm eller blivande verklighet... mån okt 13, 2008 12:42 am | |
| *fniss* Härlig dröm Ibland så är drömmar så mycket mer intressanta än verkligheten | |
|
Svea Grafik/Layout Nisse
Antal inlägg : 213 Age : 56 Menskopp? : jag har alla tänkbara... ibland föredrar jag en och en annan gång någon annan. 1:a Koppen? : för länge länge sedan redan när de kom ut på marknaden Registration date : 08-05-20
| Rubrik: Sv: Dröm eller blivande verklighet... fre okt 17, 2008 7:26 pm | |
| Hehe inte så tokig dröm... det har funnits koppar som går att tömma med kran! Jag har sett flera patent från 1800 talet och har hittat många synnerligen märkliga tingestar... huga! | |
|
miss_tuneful Novis
Antal inlägg : 26 Menskopp? : PinkCup (LadyCup) 1:a Koppen? : 2008-22-10 Registration date : 08-07-22
| Rubrik: Sv: Dröm eller blivande verklighet... fre okt 17, 2008 8:48 pm | |
| låter spännande... löl! för de situationerna man inte har tid att stanna extra länge inne på toan ^^' | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Dröm eller blivande verklighet... | |
| |
|